esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 8 maj 2014

Inte rättvist!

Av Esmeralda Eastdotter - 8 maj 2014 16:48

Nu då jag väl har en kväll ledigt (ridningen blev inställd) så tänkte jag skriva ett inlägg. Känns som att jag behöver skriva av mig..!


För någon månad sen kom Ferdinands hästmarknad (eller vad det nu heter) och den första gången vi fick träffa Eddie och Ferdinand var då de var på arenan i Jorvikstallet. De hade med sig både uppdrag, kläder och nya hästar. Det jag främst ville ta upp var angående hästarna. De hade med sig 3 stycken hästar, två frisiska sporthästar och en andalusier. Jag personligen tyckte mest om andalusiern och blev lite sugen på att köpa den...Men hade inte råd och ville fundera vidare.

Så jag har låtit tanken vara kvar men inte köpt den.

Blev väldigt orolig då mina vänner sa "köp den nu eller aldrig". Jag blev lite orolig men tänkte att teamet inte tar bort dem för alltid och att de kommer tillbaka. Men frågan är kommer de tillbaka? Denna vecka kom det ju nya hästar till marknaden, 3 stycken ponnys. Hoppas att teamet lägger tillbaka hästarna till marknaden nån annan gång då den flyttar. Det är inte rätt mot dem som t.ex ville spara sc och köpa hästen då. Så jag tycker att de hästarna antingen kommer tillbaka till marknaden eller att teamet lägger till dem någon annanstans! 

Orkar inte lägga in nån bild, och för er som undrar, nej, min dator funkar inte ännu (skriver detta från min äldre dator).

 

EDIT: Det verkar som att hästarna har placerats ut på andra ställen i Jorvik. Visste inte om det så ni får ursäkta! ^^

 
 
Azzurra Eastwood

Azzurra Eastwood

8 maj 2014 21:23

Andyn står nu på Goldspurs gård och de frisiska sporthästarna står i Fort Pinta och på paddockön så de har inte försvunnit från spelet i alla fall ^^

http://www.twitter.com/AzzurraEastwood

Esmeralda Eastdotter

10 maj 2014 20:49

LÄTTAD! ♥ Hahaha, nej, men tack! Visste inte om det heheh :P

 
Bambi

Bambi

10 maj 2014 00:02

Alla hästar har varit där hela tiden :)
När marknaden flyttade så tog de 3 hästarna 3 andra hästars platser.
Och nu när marknaden är öppne igen finns de 3 hästar som förlorade sin plats på marknaden :)

http://bambideerheart.weebly.com

Esmeralda Eastdotter

10 maj 2014 20:48

Hahah, visste inte :P

 
Chloe Silverpie

Chloe Silverpie

10 maj 2014 15:15

Hej :)
Hästarna har väl placerats ut på andra ställen på Jorvik? c:

http://scypie.bloggplatsen.se

Esmeralda Eastdotter

10 maj 2014 20:48

Hahah, jaa det verkar så! ^^ Visste inte om det hahah :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Presentation


Hej! Jag heter Esmeralda Eastdotter men går under smeknamnet Esme. Denna blogg är baserad på spelet Star Stable Online och jag skriver om allt möjligt som har att göra med spelet. Åsikter, redigeringar, bilder, videos och mycket mer! ♥

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina hästar

         Moonstar aka Moon

    Thundersmash aka Lukas

      Frostgaze aka Valentina

         Northborn aka Nora

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards