esmeraldastarstable

Alla inlägg under augusti 2014

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat spela över huvudtaget. 2) Jag har haft sommarlov och försökt njuta av värmen och suttit vid datorn mindre. 3) Bllivit inlagd på sjukhus och opererats.


Största orsaken är att min sso lust har varit borta. Har knappt loggat in de senaste månaderna och har även varit klubblös en längre tid (valde att gå ur PS då jag var så oaktiv), har även tappat kontakten med alla mina sso vänner så det är inte så värst kul att vara inloggad helt ensam. 


På den lilla tiden jag varit inloggad har det väl inte hänt så mycket (förutom att jag har blivit ganska rik!), gjort nya uppdrag och försökt höja rykte med olika fraktioner (visst heter det så?). Har funderat på att köpa en häst men det har ännu inte blivit av. 


Ja, så hur blir det med bloggen nudå? Tror ärligt talat att jag inte har tid till att blogga så som det ser ut just nu i mitt liv (nyss börjat sjuan) men bloggen kommer få stå kvar i alla fall. Ni får ha det så bra! :) ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Esmeralda Eastdotter men går under smeknamnet Esme. Denna blogg är baserad på spelet Star Stable Online och jag skriver om allt möjligt som har att göra med spelet. Åsikter, redigeringar, bilder, videos och mycket mer! ♥

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina hästar

         Moonstar aka Moon

    Thundersmash aka Lukas

      Frostgaze aka Valentina

         Northborn aka Nora

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards