esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Min kväll/natt

Av Esmeralda Eastdotter - 11 januari 2014 22:47

Spenderade kvällen/natten med några frendos från klubben :d 

 

Först skulle de åka till VD's champ så jag transporterade mig dit i sista sekund, med min discooutift...Aja, deltog och det gick...DÅLIGT! Haha, nej men seriöst, kom inte ens in i mållinjen, så jag fick inte ens mina 25 JS Buhuuu! xD

 

Tjatade, frågade snällt om att åka till discot, då det ändå var dit jag ville från början...xd

 

Då förvandlade busarn Molly Fastheart sig till ett spöke...Men hon blev normal igen och vi, jag, kunde pusta ut xD 

 

Och Molly ville även bjuda på en munk som hennes pappa (?) tydligen bakat och jag fick min hunger mättad, MOHAHA. Vi gjorde även en ny skomodell om ni kollar längst ner på bilden...

 

Hon fick också reda på mitt smeknamn, ESME/ESMA! (ta mig inte seriöst nu hehe, tjejerna gav mig en drink för mycket, det kanske ni har märkt)

 

 

Vakten kastade ut mig till sist för att jag sprang/flummade runt på discogolvet och ja ni ser ju vem som var tvungen att hämta mig...

 

Vi avslutade med en ritt från Port Finta (en gång när jag skulle säga Fort Pinta så fick min hjärna fatal error och sa Port Finta). Allt slutade med att vi fastnade på höbalar i Merlandet (Moorland) och ringde hem x) En lyckad kväll med Aria och Molly! ;) (Viktoria var upptagen med en grej på sin blogg så därför "närvarade" hon inte).

 
 
Aria Hayrock

Aria Hayrock

12 januari 2014 16:11

ja det var en mysig kväll <3

http://ariahayrockstarstable.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Presentation


Hej! Jag heter Esmeralda Eastdotter men går under smeknamnet Esme. Denna blogg är baserad på spelet Star Stable Online och jag skriver om allt möjligt som har att göra med spelet. Åsikter, redigeringar, bilder, videos och mycket mer! ♥

Sök i bloggen

Mina hästar

         Moonstar aka Moon

    Thundersmash aka Lukas

      Frostgaze aka Valentina

         Northborn aka Nora

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards