esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 6 februari 2014

Dela inte din kontoinformation!

Av Esmeralda Eastdotter - 6 februari 2014 17:12

VIKTIGT:
Vi vet att det kan vara lockande att dela sitt Star Stable-konto med sina vänner. Bästa vänner delar allt, eller hur? Fel! Vad som än händer med ditt konto så är ditt ansvar.

Om någon som använder ditt konto:

  • Betalar med stulen betalningsinformation...
  • Använder olämpligt språk eller mobbar andra spelare...
  • Bryter mot några andra av våra användarvillkor...

...blir du antingen avstängd från spelet eller permanent bannad.

Dela inte din kontoinformation!
Dela inte din kontoinformation!

Vi arbetar alltid för att upprätthålla säkerheten på dina konton för att vara säker på att ingen annan kan stjäla din häst, ha sönder din karaktär eller låtsas vara du. Vi måste kunna garantera att Star Stable är ett roligt och säkert spel för alla. Vi vill inte spendera tid på att räkna ut "vem" som använt ditt konto och brutit mot reglerna.

Kontakta support om:

  • Någon trakasserar dig och vill ha din kontoinformation
  • Någon säger att de ska köpa Star Coins till dig
  • Någon låtsas vara en Game Master

Vi vet att man alltid vill känna att man kan lita på sina vänner till 100 procent. Men det är oerhört viktigt att hålla sin kontoinformation privat. En vän som tjatar om att byta kontoinformation är helt enkelt inte en bra vän. En bra vän är någon som du har roligt med!

/Star Stable-gänget

                                                                                                                                                   

Bra sagt av SSO-teamet, eftersom att jag vet många som delar sitt konto, man kanske har en bästa vän som kan ens lösenord och i ena sekunden är man bästa vänner och i nästa sekund är man värsta fiender. Så dela INTE ditt lösenord till någon! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Presentation


Hej! Jag heter Esmeralda Eastdotter men går under smeknamnet Esme. Denna blogg är baserad på spelet Star Stable Online och jag skriver om allt möjligt som har att göra med spelet. Åsikter, redigeringar, bilder, videos och mycket mer! ♥

Sök i bloggen

Mina hästar

         Moonstar aka Moon

    Thundersmash aka Lukas

      Frostgaze aka Valentina

         Northborn aka Nora

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards