esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Nästa hästköp! ♥

Av Esmeralda Eastdotter - 10 mars 2014 18:56

 

Var väldigt skeptisk över denna hästen först men började gilla den och i lång man är den ju sååå underbar! *-* Därför är denna hästen förmodligen mitt nästa hästköp! Det enda som jag stör mig på är att benen/låren inte alls är detaljerade utan tråkiga och fula...Så är fortfarande lite skeptsik över att köpa den men högst opp på listan står den just nu.

Själv är jag en person som inte köper häster gång på gång utan jag planerar dem länge (brukar skriva ner info om den på papper eller på datorn redan före jag köpt den), alltså planerar jag noga in i varenda detalj och funderar, hmm, vill jag verkligen ha denna häst? Har ett mål att aldrig sälja en häst på SSO. Ni kanske inte visste det men jag har hittils sparat till alla mina hästar via veckopengen på 100 SC varje lördag. Men som tur var så deltog jag i en utlottning av värdekod och vann (från Juliette Starlord). 200 star coins rikare, haha! :D Så snart blir det ett hästköp! c:

Har ni några planer över framtida hästköp? Berätta, vill gärna veta! :D

 
 
Sandy Darkfall

Sandy Darkfall

10 mars 2014 19:44

Tycker den där hästen är jätte söt ;D

Att den har så annorlunda ben är en del av charmen hos den :3 ♥
Dock älskar jag huvudet =)

http://jorviksliv.bloggplatsen.se

 
Stella Winterstreet

Stella Winterstreet

10 mars 2014 20:13

Denna häst är underbar! :D Det är också mitt nästa hästköp. :)

http://nattstad.se/starstablestella

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards