esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Restaurang Silvergaffeln! ♥

Av Esmeralda Eastdotter - 17 mars 2014 18:57

För lite mindre än en vecka sedan så fick vi i uppdrag att hjälpa Baronessans släkting Karl Franz att uppfylla sin dröm om hans restaurang, Silvergaffeln. Uppdragen gick ganska fort, men det blev mycket springande när Courtney och Karl bråkade och jag var som deras brevduva...Moget folk detta! Men Karl Franz fick sin restaurang och även sin drömtjej.


När jag hörde att det skulle finnas en syster i skaran av många bröder så blev jag lite förvånad...Hade alltid trott att det endast var Carney, Marley och Barney men tydligen så lurades en liten figur i hörnet av Silverglade också. Och nog släktas hon på sina bröder, eller hur? Storleken, läppen, ögonen, ja det är som en kvinnlig B/C/M! Hon verkade hur som helst ganska vänlig även för sitt utseende.


Men jag undrar om deras far faktiskt lever? Courtney verkar ju tro på att Ronnie Bob Summers fortfarande lever men resten av syskonen håller inte riktigt med. Och de har ju även ett femte syskon; Joseph Summers! Han har dock aldrig varit med i SSO, men det enda ställe han syns på är i Vårryttaren då man som spelaren ska "skjutsa" honom till hans barnvakt, där är han ännu spädbarn. Och inte heller då fick man "prata" med honom utan han syntes endast i spelarens ryggsäck, som ett föremål.


Nu har jag suttit här och tråkat ut er med släkten Summers, haha! Fantiserade iväg mig från restaurangen till släkten Summers! Tycker i alla fall att restaurangen är väldigt mysig och fin utsikt då man sitter och äter där. Även menyn är väldigt bra! Och Courtney och Karl Franz är ju ett väldigt sött par!

Nu får man skämma bort sig med jordgubbstårta! ♥  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards