esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Veckans intervju med Astrid Westyard

Av Esmeralda Eastdotter - 29 mars 2014 20:16

Tänkte påbörja en Veckans intervju varje vecka. Tänkte att det kanske vore kul att veta andras tankar och svar om olika saker. Frågade Astrid Westyard, från klubben, om hon ville bli intervjuad, vilket hon ville! :D Hade inte tänkt ut frågorna utan frågade bara på, hehe. Frågorna är markerade med fet stil och hennes svar med normal stil. :)


Vad är anledningen till att du spelar Star Stable Online?

För att det är ett roligt spel med väldigt spännande handling och det är ett jättebra sätt att hitta nya vänner.


Vilken hästras gillar du mest i Star Stable Online?

Andyn helt klart. ^^


Vad tycker du om att göra när du är online?

Att levla mina hästar, chatta med vänner, umgås med klubben och träffa nya människor.


Har du någon dröm eller ett mål i Star Stable Online?

Att få bästa tid någonsin på alla tävlingar xD Hahah, kommer aldrig att gå, suger på det haha xP


Har du någon favoritplats på Jorvik?

Det måste nog vara bedrövade Dews farm. :)


Vad tycker du om den nya färjefunktionen?

Den är jättebra, tyckte att det var jobbigt att rida till olika ställen förut men nu åker man bara färja dit.


Tack för att jag fick intervjua dig, något mer du vill säga?

Inte vad jag kommer på, det var så lite så. ^^


Än en gång tack för intervjun Astrid! :D

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards