esmeraldastarstable

Direktlänk till inlägg 10 april 2014

Detta med klubbar...

Av Esmeralda Eastdotter - 10 april 2014 20:22

Känner att jag vill skriva av mig lite nu. Just nu har jag ingen aning om vad jag vill göra då det gäller klubbar. Vår förra klubbledare i The Swans har nu fått ta över klubben, vilket känns bra. Men det känns som att min tid i TS har tagit slut och att jag måste lätta på vingarna och flyga fritt till ett annat bo. Jag är som en flyttfågel, stannar i ena boet en tid och i andra boet en annan tid. Jag är säker på att den nya ägaren (som är en väldigt underbar person!) kommer att ta hand om TS lika bra som vår förra ägare (som även är underbar!) dock så vet jag inte om jag vill fortsätta i TS eller ej.


Någon dag kommer jag att skapa en egen klubb och ha egna medlemmar att ta hand om, men jag är inte tillräckligt mogen för något sånt ännu. Jag behöver mer tid på mig att mogna och växa. Detta är en liten parentes, om jag hade en klubb skulle den heta: Emerald Roses! vilket betyder smaragdrosor, på spanska är smaragd dessutom "esmeralda", hehe...Vill gärna prova rollen som ägare, även fast det innebär mycket ansvar. Är en sån person som totalt ÄLSKAR att planera och till exempel skriva scheman! Men när den dagen kommer, då jag skapar min egna klubb, det vet jag inte, men jag får vänta och se vad framtiden har att erbjuda.


Vill inte vara klubblös heller utan min innersta och även största önskan är att byta server till Air Star! Där skulle jag få en nystart (även fast jag trivs väldigt bra på server 2), få möjlighet att prova andra klubbar och även skaffa fler vänner. Dock så finns det förhinder; jag har ju redan bytt server en gång + att teamet inte släpper in nya spelare på server 1. Så jag får helt enkelt vänta tills de släpper funktionen då man själv kan byta server. När den funktionen kommer vet vi inte ännu men någon gång kommer den att komma i alla fall...


Detta inlägg var nog inte så "smakfullt" men ibland måste man skriva av sig helt enkelt! Imorgon är det dessutom fredag, redan...:D

  

 
 
Stella Winterstreet

Stella Winterstreet

10 april 2014 21:21

Om du byter server så följer jag med <3 Skulle inte klara mig annars ;)

http://nattstad.se/starstablestella

Esmeralda Eastdotter

11 april 2014 14:05

Åhh, skulle inte klara mig utan dig heller..♥

 
Callie

Callie

11 april 2014 12:53

Följ dit hjärta <3 Och jag kan förseslå att du testar att byta server :) Folk bytar dagligen och säger de nej. Testa igen ^^
Molly byte i går, så det går fortfarande ;) <3

http://bambideerheart.weebly.com

Esmeralda Eastdotter

11 april 2014 14:05

Ska ge det ett försök! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eastdotter - 22 augusti 2014 16:29

Oj oj vad det var länge sen jag skrev här nu! 14 maj var senast jag skrev ett inlägg och sen dess har ni nog märkt hur tyst det varit här. Orsak? Det finns många kan man väl säga. 1) Min sso-lust har verkligen varit på total 0 och jag har inte velat ...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:55

Idag blev det en lite större miljö ändring vid Fort Pintas strand. Jag tycker att det blev riktigt, riktigt bra och väldigt mysigt! ♥           På sista bilden håller jag på att rida in i staketet, hahah...Men jag är ju en riktig klan...

Av Esmeralda Eastdotter - 14 maj 2014 19:32


Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska ha en prov vecka med bloggningen. Känns som att jag inte vill blogga och orkar inte men på samma gång vill jag skriva och le då jag läser mina inlägg. Något fattas i mitt liv, men vad? Nu ska jag ta tag i al...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 20:16

Äntligen har jag kunnat publicera min andra video på youtube, vad tycker ni? :) Försöker fixa kvalitén.. ...

Av Esmeralda Eastdotter - 12 maj 2014 17:08

Kan logga in och spela på min dator nu igen! :D Wihoo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards