esmeraldastarstable

Alla inlägg under maj 2014

Av Esmeralda Eastdotter - 3 maj 2014 18:05

Sen onsdag kväll har jag inte kunnat komma in på sso och kan ännu inte komma in...:( Därför är uppdateringen sämst, men ni får hålla ut tills jag kan logga in igen! Men min lediga tid "från" sso så har jag redigerat mycket! Sökte i arkivet efter en fin bild jag kunde redigera lite och är SÅÅÅ HIMLA NÖJD! Hade egentligen inte tänkt redigera den så mycket men det blev mer än vad jag tänkt mig..:) Med tanke på att jag inte redigerat mycket alls och att jag inte är så proffs på redigeringprogram och så, så tycker jag att det blev super bra! :D Vad tycker ni? 

 

P.S Egentligen så skulle det ha kommit upp en video i förrgår men kunde inte logga in och filma det sista, så det får vänta..:c

Av Esmeralda Eastdotter - 1 maj 2014 09:11

Nu har jag i alla fall en orsak till att inte kunna blogga. Kommer inte in på sso..Har dock skickat till support så problemet borde vara löst inom några dagar. 

Ovido - Quiz & Flashcards