esmeraldastarstable

Alla inlägg under januari 2014

Av Esmeralda Eastdotter - 24 januari 2014 22:44

♥♥♥  

Av Esmeralda Eastdotter - 24 januari 2014 22:12

 

Antar att det också är en snygg färg åt en fisknörd i sina sämsta bästa år! Ingen uppdatering idag för att jag har varit borta hela kvällen idag och därför inte hunnit logga in, imorgon ska jag ägna mig åt en sak: Star Stable Online! ♥

Av Esmeralda Eastdotter - 23 januari 2014 15:39

 

(Rider inte Chanezza hehe, egentligen så gör jag enkla övningar med henne då hon inte är inriden än ;) )

Av Esmeralda Eastdotter - 22 januari 2014 15:32

Hejsan allihopa!
I denna veckas uppdatering har en stor leverans med kläder, skor, hjälmar, handskar och solglasögon kommit till Jarlaheim. Passa på att uppdatera din garderob med lite härliga vårkläder!

Nya kläder:
- Nu finns det senaste modet i Jarlaheim! Rid till klädbutiken vid torget i Jarlaheim och kolla in det supercoola Cupcake-setet.

Det urcoola Cupcake-setet.
Det urcoola Cupcake-setet.

Ny skomodell:
- Skobutiken i Jarlaheim säljer nu svarta moderna ankelboots. Dessa ursnygga boots är en del av Cupcake-setet och passar bra till såväl fest som ridning.

Ny byxmodell:
- Nu kan du klä dig i tights! På torget i Jarlaheim säljs nu färgglada tights med sockersött tryck och de är en del av det festliga Cupcake-setet.

Nya glasögon och solglasögon:
- Nu när våren närmar sig och solen blir allt starkare är det viktigt med ett par bra solglasögon. Den senaste leveransen med solglasögon till glasögonbutiken i Jarlaheim är fylld med trendiga och coola brillor. Sväng förbi butiken och kolla vilka som passar dig bäst!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

                                                                                                                                                                     

Kul med nya kläder antar jag! ;) Ska logga in och kolla nu!

Av Esmeralda Eastdotter - 21 januari 2014 19:22

Vad händer imorgon? Har faktiskt ingen aning...xD Men kanske ännu mer nya kläder eller utrustning? Hoppas i alla fall på lite omöjliga grejer hehe c: Hoppas på nya araber, historieuppdrag och även kanske nån ny funktion? Vi får se antar jag! ;)

Av Esmeralda Eastdotter - 20 januari 2014 20:26

   

Btw, sorry för dålig uppdatering men spellusten har varit nere och har spelat mest The Sims 3, men bättre uppdatering på G! ;)


Av Esmeralda Eastdotter - 18 januari 2014 10:04

Loggade in i morse och borstade hästarna, krafsade deras hovar, gav dem vatten och deras favoritpunkt på lördagar; lördagsgodis! Varje lördag får varje häst sin favoritmat ♥ Moon får en klementin, Lukas ett äpple och Chanezza får en morot (hennes favorit är potatis men har inte fått tag i nån potatis, ännu, så hon får sin andra favorit, morot!) Aja nu till ämnet. Jag funderade vad jag skulle göra och kollade i global där jag såg att en av mina gamla vänner Daisy Ponyroad undrade om nån ville ta en ridtur med henne, jag tyckte det lät kul så jag frågade om hon ville och vi träffades snabbt efteråt vid Jorvikstallet. Vi hade inte setts på en väldigt lång tid och jag lärde känna henne genom en klubb jag var med i förr, så tyckte att vi kunde träffas! ^^

 

Vi red ut ur Jorvikstallets portar, genom Jarlaheim och ner till Stablebucks café.

 

Daisy åt en bulle och drack milkshake, medans jag drack mitt älskade kaffe! ♥

 

Tog inte många bilder då jag inte har fraps (ska ladda ner det imorgon, tror jag). Men vi red efteråt in i Gröndal och red runt medans jag satt och kikade med en kompis IRL x) Efteråt så föreslog jag att rida till de glömda hedarna vilket Daisy gick med på. Så vi lät hästarna galoppera runt lite och så ;)

 

Sen insåg jag att hästarna gjorde likadana svansrörelser vilket var coolt xD Till sist så visade jag henne en hemlig plats på hedarna och efteråt loggade jag ut eftersom att jag ska äta och åka till en kompis snart! Så ingen mer bloggning på förmiddagen, vi ses! ♥

 

Gammal bild på oss när vi båda var med i Whistle Wolves.

Presentation


Hej! Jag heter Esmeralda Eastdotter men går under smeknamnet Esme. Denna blogg är baserad på spelet Star Stable Online och jag skriver om allt möjligt som har att göra med spelet. Åsikter, redigeringar, bilder, videos och mycket mer! ♥

Sök i bloggen

Mina hästar

         Moonstar aka Moon

    Thundersmash aka Lukas

      Frostgaze aka Valentina

         Northborn aka Nora

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards